Efterlysning

Kender i det? - At have set noget, uden at kunne huske hvor. Jeg kan huske, at jeg herinde i Blogland et sted for nyligt har set et billede af en helt sort sættekasse. Billedet viser kun et udsnit af den, det er taget ret tæt på. I den sættekasse står en lille bitte Moomin-dåse af ældre dato, vil jeg tro. Der står mange andre ting i sættekassen også. Jeg har ledt, ledt og ledt lidt mere, men jeg kan ikke finde billedet og bloggen igen.

Jeg må simpelthen vide, hvor den dåse er fra! :o) En Moomin-holics bekendelser... Har du set billedet og kan du huske bloggen?? Så hører jeg utrolig gerne fra dig! På forhånd tak!

6 kommentarer:

  1. prøv at gå op og klikker på favoritter, der ved den gule stjerne, så klik på oversigt og så den dag du var der inde? :D

    SvarSlet
  2. Det kommer lidt an på browser. I Firefox hedder punktet i menulinjen simpelthen "Historik". :o)

    SvarSlet
  3. Er det her måske?
    http://cremedelakrea.blogspot.com/2010/04/mumi-mania.html

    SvarSlet
  4. Prøv i øvrigt at scrolle lidt ned på denne side :)
    http://www.cybercandy.co.uk/aaasmt/index.php/url_pmet3/xdbc_83/dbtc_1/pic_1/add_44112/stc_0/scope_short

    SvarSlet
  5. Hej Helene
    Faldt tilfældigt over disse figurer.

    http://www.arabia.fi/web/Arabiawww.nsf/en/tableware_moomin_collection_parts_and_colours_figurines

    Tænkte det måske var noget for dig!

    God weekend!
    KH Michala

    SvarSlet
  6. Mange tak begge to!

    Det var nemlig Creme De La Krea's blog jeg ledte efter :o) Og sørme om man ikke kan købe sådanne slikdåser :o)

    SvarSlet