Hermanden min!

Jeg har vist ikke fået præsenteret jer ordentligt for Hermand. En super charmerende ædedolk som rummer i omegnen af 10 -12 liter. Han flot blå og ikke brugt mere end en enkelt gang. Jeg er helt sikkert på, at han og jeg skal få et godt samarbejde i mit fremtidige køkken!

Har du lyst til at kigge lidt til Hermands farverige familie, kan du gøre det lige her (klik). Så forleden at Anna også flasher lidt Lotus fra Cathrineholm for tiden. Smut endelig en tur forbi lige her (klik).

3 kommentarer:

  1. Ja, Hermand er godt nok en flot fyr ;) Jeg er vild med ham og de andre på billedet - har en drøm om at finde sådan en smuk skål som din... SÅ misundelig :)

    SvarSlet
  2. Han er en steg. Jeg har selv en Hermann, bare i hvid med blå lotus blade.

    SvarSlet
  3. Det lyder bestemt også som et pragteksemplar af en Hermann, som du har Malene :o)

    SvarSlet