Når julen varer til påske

Så lykkedes det! Et styks juleløber fra Södahl til mig! Det var godt nok ikke den aflange og lige variant som dukkede op. Til gengæld fik jeg denne fine runde løber bragt næsten til døren. 30 kroner stod den mig i, hvis jeg selv hentede den i en af byens butikker hvor en bekendt af sælger arbejdede. Det var lige til at overkomme.

Så skulle man tro, at jagten stopper her. Men nu har jeg set disse fine billeder på Rakels blog, hvor en rund stor juledug fra samme Södahl serie bruges som juletræstæppe. Tænker at en stor juledug med samme print som ovenfor også kunne blive ret fint. Så jagten fortsætter næste jul!

Og tak til den faste læser Trine V., som sendte mig på sporet af dugen :o)

4 kommentarer:

  1. http://www.dba.dk/rund-sodahl-juledug-retro/id-79106921/

    Har du mon set dente annonce? Vedkommende har også flere ting med samme print til salg:)

    SvarSlet
  2. Hejsa, leder du stadig efter dette print? Jeg finder hvert år lidt af denne i forskellige farver og faconer, som jeg bruger til diverse syprojekter, (ex. juletræstæppe og julesokker), men hvis jeg skulle få en til overs skal jeg nok tænke på dig (vi har dem stadig i genbrugsbutikkerne her i udkantsjylland :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej :-) Jagten går stadig her ja. Men jagten er snævret lidt ind. For jeg leder efter en stor rund sag som kan bruges til netop juletræstæppe. Den på billedet er lidt for lille - eller den går kun til et meget lille juletræ. Så skulle du finde en stor rund sag, som du får til overs, må du meget, meget gerne give lyd! :-)

      Slet