Kom jul, kom sne, og kom gaver lige ned i min sok!

Julen varer som bekendt lige til påske. Her er ingen undtagelse. Da jeg fik julestoffet ind af døren forleden, var jeg ikke i tvivl om, at jeg med det samme skulle fremstille en julesok til mig selv. Den skal godt nok først bruges om et år, men tilfredsstillelsen over at få stof (som jeg ikke vidste fandtes) med det fineste juleprint var simpelthen så stor.


Så nu har jeg fået syet en julesok med hvidt for, så julegaverne kan opholde sig blødt, til jeg fisker dem op :o) Der var lige netop stof nok til sokken. De sidste motiver syede jeg en bort med på sokkens top. Selvfølgelig med koen og æslet forrest i midten. Er de ikke søde?


Rigtig mange tak til Bodil, som var så sød at sende mig stoffet + en Erik Kold bøtte.

1 kommentar:

  1. hi hi - dejligt med en der allerede er i julehumør;-)Jeg plejer først at komme det i oktober måned....

    SvarSlet