Nr. 100!

Posten har lige været forbi med denne skønhed. Købt til fordelagtig pris af en læser herindefra. Tror det er en af de bøtter fra min samling, som er i finest stand. Farven er heller ikke dårlig. Med lidt solskin kan den godt frembringe til forårsstemning, selvom det er møg koldt udenfor og lige pt. sneer!? Stop så sne!

Men altså i hvert fald bøtte nr. 100. Mit samlergen er ret dominerende, ved det. Men det føler sig stadig ikke tilfreds. Bøtte nr. 101 står allerede et andet sted på Sjælland og venter på mig Ü

9 kommentarer:

  1. Åh du er vild Helene :)

    Jeg er glade for dem jeg har - specielt de brune jeg fandt som stadig havde mærke fra fabrikanten på - de er tydeligvis helt nye :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes det er sjovt med mærkerne. Har også laddet dem side på samtlige nye bøtter jeg har fået med tiden.

      Denne bøtte har dog ikke mærke på. Men den ligner ikke en bøtte som har været brugt.

      Slet
  2. Du er tosset! Sikke en vild samling :D

    SvarSlet
  3. Hvor i alverden gør du af dem? (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Lidt her, lidt der og så lidt alle vegne også. Men kun hos mig selv. Familien deler desværre ikke min begejstring.

      Slet
  4. Minder mig bare totalt om min barndom... og associationer til fløjsbukser, orange vægge og 70'er musik i radioen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan godt lide detaljen med orange vægge og 70'er musik :o)

      Slet
  5. Jeg er godt nok imponeret! Hvor i alverden gør du af alle dem?

    SvarSlet
    Svar
    1. Når man har så mange bolde i lufte, som jeg nok har tildens til at have. Så har man også alverdens kreagrej, dimser, blonder, stofrester, plastikstykker, garnrester osv.

      Ordensmenneske er jeg også. Så det skal bestemt ikke flyde! Så jeg sorterer dette i dåser og bokse. Så ser det hele fint ud, og jeg ved hvor jeg kan finde tingene. Så får man nemt fyldt en masse bøtte :o)

      Det er hvor jeg gør af dem.

      Slet