En genbrugsstol i skyggen

Så kom sommervarmen, og den nydes! Mine fire smukke FDB-stole er med min fars værdsatte hjælp blevet slebet af og malet helt hvide. Nu står de som næsten nye og er klar når jeg får fundet mit eget lille sted at bo. Stolene matcher i øvrigt dette istandsatte storskraldsfund af en stol, som jeg tidligere har klunset.

Tænk engang, de fire stole her fandt jeg i sin tid lige her. 25 kroner pr. stol! Herudover har de stået mig i sandpapir og en bøtte hvid maling, altså under 50 kroner stykket. Billigere forestiller jeg mig ikke, at det kan gøres!? Længe leve genbrug!

4 kommentarer:

  1. Den er rigtig flot - jeg elsker også genbrug :D

    SvarSlet
  2. Altid dejligt med en dygtig og hjælpsom far..... Smuk nymalet stol i skyggen, kan det næsten blive bedre....

    SvarSlet
  3. Hold fast hvor er det billigt - sikke et kup! Har selv ledt efter fdb stole i hvad der føles som en uendelighed ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også ledt i det skjulte - for hvor skulle jeg lige gøre af dem!? Men så stod de der på loppemarkedet. I flere timer stod de fremme, inden jeg fik opdaget dem. Og så til den pris.

      Det må virkelig have været meningen, at de skulle med mig hjem. Forstår slet ikke, hvorfor de ikke var blevet solgt forinden.

      Slet