Ferielopper

Har tilbragt et par dage sammen med familien på Sydsjælland. De kender efterhånden turen, når jeg lige skal rundt at kigge i alle deres genbrugsbutikker. Denne gang blev jeg endda inviteret på decideret loppetur af min loppeglade moster.

Et skilt på vejen, og bilen blev drejet i samme retning. En smule farligt for pengepungen men helt fantastisk for humøret. Denne gang havde jeg garderet mig med en stor stofpose, for at kunne have alle fundene med hjem gennem kaosset på blandt andet Roskilde (festival) station.

Med foræringer fra familien blev det til hele 3 Erik Kold bøtter, 10 nøgler bomuldsgarn til 3 (!!) kroner nøglet, 3 sengesæt til halv pris i genbrug samt en ordenlig stak lynlåse.

10 kommentarer:

  1. det nederste sengesæt er da fantastisk!:-)

    SvarSlet
  2. Jeg er helt vild med sengesættene - sikke nogle fund! Jeg er dybt misundelig :0)

    SvarSlet
  3. jeg er mere misundelig på garnet hehe men du må da føle dig som en der har vundet i lotteriet

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vinder altid i lotteriet, når jeg besøger den del af familien.
      De har altid fundet og gemt en masse skatte til mig, ligesom loppestederne bugner :-)

      Slet
  4. Super fine lopper, er vild med garn til billige penge...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tiltrækkes af samme form for loppe-tilbud :-)

      Slet
  5. Hov hov - sydsjælland er mit loppeområde ;0)) nej du skal være velkommen, her er heldigvis nok at tage af.. Er begyndt at kigge efter sengetøj efter at du har vist de flotte du har fundet, dog uden det samme held som dig ;0( Meen så finder man jo altid noget andet der kan bruges ;0)
    Kh Lisbet

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha.. Ja undskyld, jeg skiftede lige loppe-område for et par dage. Men bare rolig, jeg er væk igen :o)

      Slet
  6. Hej.
    Gode loppefund. Synes ellers også jeg ofte er på loppemarked og genbrugsbutikker, men finder kun sjældent sengetøj her i det østjydske. Til gengæld finder jeg ofte andre gode sager. Var idag i den lokale kommunale genbrug, der ellers nok har fudnet ud af at genbrug er populært. Fandt her noget, jeg ikke rigtig ved hvad er. Måske dig, der er så erfaren en loppegænger, har set sådan en før, eller måske andre af dine bloggæster. http://kreativetankeknips.blogspot.dk/2012/07/genbrugsfund.html

    Forsat god loppejagt.

    SvarSlet