Indkøbsnet / muleposer a la genbrug


Kort før dørene blev åbnet til Grøn Koncert i Århus, var jeg så heldig at møde en utrolig sød og genbrugsglad læser af bloggen, Shahla. Forinden havde vi mailet sammen om disse smukke poser. Dyrk lige printet med de søde brune dyr!

Er personligt utrolig glad for ris. Men med en kartoffelglad familie bliver det ikke til så meget. Men Shahla bruger mange ris og gemmer poserne. Hvilket så nu til min store glæde er kommet mig til gode.

Det super smarte ved poserne er, at de har indholdt mange kilo ris, så de er fremstillet til at kunne rumme tunge ting ligesom de har solide hanke. Ydermere har de monteret en kraftig lynlås, så de kan lukke. Så jeg tænker, at de med foer i ensfarvet stof kan blive helt perfekte indkøbsnet i stedet for alle de plastikposer der bruges.

Men printet med dyrene kan jeg næsten ikke nænne at bruge til indkøbsnet... Måske de skal forvandles til en pude eller noget helt andet? Gode ideer modtages hjertens gerne!



4 kommentarer:

  1. Hvor er de da også bare fine de poser :)

    SvarSlet
  2. Lækre poser,måske et forklæde ?, kig evt forbi min blog hvor jeg har lavet et forklæde af et par jeans

    SvarSlet
  3. Jeg tænker lidt gulvpude agtigt måske- for stoffet er jo meget kraftigt- så afhængigt at størrelsen kunne der blive en loungemadras ud af nogle stykker- og så ude på en træterrasse ville det se ekstra fedt ud- ved siden af de der paller folk bruger som daybed :-)

    SvarSlet