Istandsat opslagstavle

En klat maling og to stykker stof samt den lille slidte opslagstavle kan blive til noget næsten nyt og super anvendeligt. Nu har jeg nemlig noget at nappe med til markeder og "udstillinger" hvor blandt andet teposerosetter og andre småting kan hænge og pynte.

Manøvren har egentlig "bare" bestået i at skille møget ad, male rammen samt sy en stram pose som korkpladen er skubbet ned i.  For herefter at få samlet rammen om pladen igen. Eneste manglende detalje er rammens hjørner, som lige skal males igen. Så skulle det gerne kunne skjules helt, at rammen har været åbnet.

7 kommentarer:

  1. Fantastisk - har nemlig også sådan en grim sag hængende og har tænkt på hvad man mon skulle stille op med bæstet

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også længe spekuleret på, hvad man kunne med sådan en.
      Så fandt jeg heldigvis sagen her og fik det afprøvet :-)
      Rigtig god arbejdslyst med din tavle.

      Slet
  2. Det var filme da smart og nemt. Tak for tippet.

    Ditte

    SvarSlet
  3. Hej Helene
    Sikke en smuk opslagstavle du har fået lavet dig : ) Jeg tænker at gøre det samme, så tak for tippet om at skille det hele, og så sætte sammen igen! Sikke et smukt billed jeg kan skimte! Er det dig og your Man? ;) Jeg tænker du hygger dig værre de her dage, med Nephew all over the place :) God fornøjelse!

    Kh Marthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da så lidt! Der er bestemt andre som har udført manøvren før mig - men det fungerer altså upåklageligt :o)

      Ja, det er Simon og jeg. Fra 2009 foran Vega i København.
      Efter en Nephew-koncert :o)

      Slet