I disse OL-tider: Femkamp a la storskrald

I går aftes, på grænsen til nat, slog jeg til! I ly af mørket med min lille lånte lommelygte i hånden samt gummirøjsere på fusserne til den halvvåde lejlighed. I disse OL-tider kan manøvren vel kaldes femkamp a la affaldscontainer!?

1. Først diskret listen til en opstillet affaldscontainer.
2. Dernæst lodret containerklatring (hurtig klaret i gummirøjsere)
3. Hovedspring fra containerenden (bemærk: pas på slidte sofaer, bøger og træskabe)
4. Dernæst lidt fiskeri med både arme og ben.
5. Afslutningsvis power walk med opfisket tallerkenrække i favnen.

Medaljen var sparret væk - men tallerkenrækken bortgav den eller de gavmildt. Tak til den/dem der smed min nye gamle tallerkenrække ud :-)

OPDATERING: Og det var heldigvis kun mig der stillede op i disciplinen :o)

8 kommentarer:

  1. Hi hi, den er go' - ville ønske at der var flere containere af den slags. Sikke et fint fund! Mvh Lisbet

    SvarSlet
  2. Haha, du fortjener da mindst en guldmedalje for den præstation :-)

    SvarSlet
  3. HA HA! Skønt indlæg! Du har fortjent den tallerkenrække!

    SvarSlet
  4. Lol :) Har et blødt punkt for tallerkenrækker/hylder !

    SvarSlet
  5. Ih, tak for et godt grin. Kan lige se det for mig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak :o)
      Det har sikkert været et yndigt syn!

      Slet