Loppeguld

Besøgte i formiddags et årligt loppemarked på en kro i en mindre by. Byen er ikke kæmpe stor, men på denne dag en gang om året summer det af liv alle steder. I år skinnede solen og derfor var ekstra mange mennesker mødt op med dertilhørende store loppedrømme, indkøbsnet og spidse albuer.

Selvom jeg fandt godt guld sidste år, var forventningerne ikke så store. Mine genbrugsnet kom dog alligevel på overarbejde. Det lykkedes hurtigt at få gravet lidt billigt guld ud af stofafdelingen, ligesom der fra køkkenafdelingen røg en super fin orange Erik Kold bøtte i absolut mint condition med hjem til de andre flade runde bøtter.

I køkkenafdelingen fik jeg også lov at gøre et køb som tangerer mit absolut største kup meget længe, hvis ikke det største kup nogensinde i min "loppehistorie". Jeg skal lige have taget et par billeder når solen engang skinner igen, så skal jeg nok vise frem :o)



12 kommentarer:

  1. Fantastiske fund!! - det lilla fugle stof er en af mine ynglings og jeg er ved at løbe tør...

    Hvis du ku ha lyst til at sælge/bytte noget af det til mig så sig endelig til!:-)

    glæder mig til at høre om dit vilde kup;-D

    SvarSlet
  2. Skønne køb, syntes ikke så tit man ser de flade Erik Kold med blomster. Hvad står der mon på den gule?

    SvarSlet
  3. Øj, de lilla fugle er jeg virkelig misundelig på :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg blev faktisk ret overrasket over at finde et sæt med dem. Det var selvfølgelig ikke originale elefanter, men fuglene er alligevel begyndt at være en smule eftertragtede, og der var allerede 20 mennesker på jagt i stablerne med stof og betræk.

      Slet
  4. Åhhhh... Både fuglene og bambistoffet, hvis du vil af med mere af det, er jeg også MEGET frisk på en handel....

    SvarSlet
  5. dejlige fund og jeg må så håbe jeg er dag finder sådan noget bambi stof ... glæder mig til at se dit største kup ... vis nu :)

    SvarSlet
  6. Ej ej jeg kan da slet ikke vente til at se hvad du har fundet, håber solen har skinnet hjemme hos dig, så du har fået taget billeder.
    Fine bøtter og stof, godt du endelig fandt nogle bøtter for dem mangler du jo også helt vild :)) Ej du har en skøn samling, sig endelig til hvis du begynder at sælge ud af krydderi krukkerne dem mangler jeg nemmelig ;)

    SvarSlet
  7. UUH er spændt på hvad du ellers har fundet :)

    Både stoffet og bøtterne er lækre - har faktisk ikke set de flade før. Dem må jeg på udkig efter til samlingen :)

    SvarSlet
  8. Nej, hvor lækkert!!
    Du forstår virkelig at opbygge spændingen... :)

    SvarSlet
  9. Helene! Nu skinne solen altså over KBH- så håber du snart kommer til tasterne så vi kan se hvad det er!!! og de der fugle basser er da fine- sammen med orange - endnu finere....

    SvarSlet