Makeover af københavnerskab



Så fik et af mine favoritfund fra loppeland endelig bagbeklædning, skuffer og renskurede låger påsat. Hele bagpladen har forinden fået et lag elskeligt tapet fra dengang, købt på Trendsales, og ovenpå en gang klar lak, så den senere hen kan tørres af.

Nedenfor ses det, hvordan skabet tidligere så ud. Et kæmpe arbejde har det været at slibe hele skabet af og få den malet helt hvidt igen. Omvendt er tilfredsstillelsen også at føle nu. Jeg var med garanti aldrig blevet tilfreds, hvis jeg havde hængt skabet op som det var før denne makeover.


20 kommentarer:

  1. WOW, det er jo blevet fantastisk flot!! Det må du virkelig være glad for...?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er stjerneglad for skabet og glæder mig sådan til, at det kan komme op at hænge :-)

      Slet
  2. Det er blevet så flot! Det gør en kæmpe forskel! Glæder mig til at se det oppe og hænge med indhold. Skal det op når du engang flytter? Eller skal det op før?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ville ønske, at jeg med det samme kunne knalde det op på væggen.
      Men det spiller desværre ikke så godt sammen med skråvægge.
      Så det må desværre vente til jeg flytter...

      Slet
  3. Hold da op, hvor er det blevet flot!

    Det er også bedre at gøre et ordentligt stykke arbejde og så være helt tilfreds med det færdige resultat.
    Tapetet giver skabet et romantisk look, og det passer godt sammen med det hvide.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig mere tilfredsstillende at have givet det en ordenlig omgang før ophængning :o) Hænger man det først op, skal der med garanti mere til, før jeg igen fik det pillet ned og derefter slebet og malet.

      Slet
  4. hvor er det bare flot det tapet går rigtig godt med københavnerskabet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har hele tiden tænkt på københavnerskabe, siden jeg så det tapet. Så da jeg endelig fandt et skab, var jeg ikke i tvivl om, hvilket tapet der skulle på bagpladen :o)

      Slet
  5. sådan et skab har jeg i kolonihaven?? Ældgammelt, grim og egentlig på vej ud... men kunne jeg få det til at se bare halv så godt ud som dit, ville jeg være henrykt..

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej men du må for guds skyld ikke smide det ud!!!
      En gang afslibning og maling giver virkelig meget.
      Så kan man jo altid overveje, om det skal have tapet eller ej :o)

      Slet
  6. Hvor ser det godt ud, det gør virkelig en forskel når man maler det indvendig og en rigtig dejlig ren fornemmelse når det skal bruges. Jeg har lige solgt mit det sidst istandsatte så nu må jeg ud og lede efter et igen:O)
    Eva

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og det blev SÅ fint, dit skab!
      Havde jeg ikke et selv, var der helt sikkert kommet en mail fra mig.

      Rigtig god jagt efter et nyt skab :o)

      Slet
  7. Åh hvor er det bare fint.. Jeg har længe ledt efter lige sådan et skab ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Forsat rigtig god jagt!
      Og jeg forstår virkelig hvorfor du må eje et!
      Har selv haft det sådan mens jagten stod på et par år.

      Slet
  8. Ej hvor er det bare blevet fint!! Så lækkert... Sig endelig til hvis du finder flere - som du ikke selv skal bruge..;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Finder jeg flere til rimelige priser, skal jeg nok sige til :o)
      Og tak!

      Slet
  9. Simpelthen så skønt. Elsker bare tapetet! Misundelse er sådan en grim ting, suk jeg leder videre efter et jeg kan sætte i stand:) syntes de er meget svære at finde, så du har god grund til at være tilfreds og stolt:)

    Kh Mette

    SvarSlet
  10. Sikke en forvandling :D Den er rigtig flot.

    SvarSlet
  11. Hold nu op hvor er det flot. Sådan et står virkelig også højt på min ønskeseddel, selv om manden ikke mener vi har plads :)
    Kh

    SvarSlet
  12. Hvor er det blevet flot, jeg elsker de der glas skuffer......havde nogen engang i en lejlighed.
    ♥♥♥

    SvarSlet