Hest, kage, ged og fredagshumør

Lige en aller sidste færdigt fletteprojekt til på søndag. Har forsøgt mig med en ny penalhusvariant. Eller, den inkluderer en flad bund og simple ringe, så modellen er ikke ny. Jeg har bare aldrig flettet flade bunde med så få ringe på. Er selv godt tilfreds med resultatet.

Håber I har og forsat får en bedre fredag en mig. Synes ellers selv jeg var i fredagshumør i formiddags frem til at både S-tog og bus kørte fra mig, mens jeg puklede afsted med taske og rigtig tungt indkøbnet. For det ikke var nok, købte en dame de fineste dynebetræk i genbrugen lige foran min snude. Hurra! Så fylder det ikke på mine hylder...

Op på hesten igen lyder det så fint. I disse dage kan jeg bare ikke finde min hest. Synes alt går i kage eller ged. Sådanne perioder kender I sikkert også til!? Med ønsket om en rigtig dejlig weekend til jer, vil jeg fortsætte jagten på min hest og mit fredagshumør!

6 kommentarer:

  1. Ej noget møg, det tror jeg vi alle har prøvet.Jeg håber weekenden bliver bedre for dig. Sender positiv energi til dig og håber du finder fint sengetøj en anden dag.
    Knuz fra Lina

    SvarSlet
  2. Lyder som om dit held er sluppet op. Jeg synes ellers du har scoret jackpot den seneste tid. Mon ikke det vender tilbage ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Man kunne ønske, at betrækkene bare var købt 5 minutter før jeg kom, så jeg ikke havde nået at se dem blive købt. Men nej nej, lige foran snuden på mig...

      Slet
  3. Sikke en øv dag :(
    jeg havde været fræk og spørge om jeg ikke måtte købe dem af hende :), dagen kunne jo ikke blive værre af et nej ;)
    håber du er kommet oven på igen med humøret.

    SvarSlet