IRA og Ethel von Horn


Efter den meget sørgelige situation i genbrugsbutikken forleden, er mit loppeheld heldigvis vendt stærkt tilbage. Har fået gjort et par småfund så som figurer til sættekassen og en bøjle med flettet "betræk".

Det store fund gjorde jeg i går vha. Den Blå Avis, DBA. Der er altså virkelig nogle fine handler at gøre der igennem. Så til dem der ikke bruger DBA eller Gul og Gratis, vil  jeg virkelig anbefale det! Det er dejlig hurtigt og nemt at søge siden igennem for de ting man holder af, og der er ikke et gebyr pr. handel som man kender det fra eksempelvis Trendsales.

Via DBA lykkedes det mig en at finde en rigtig fin og billig IRA dåse med blåt design af Ethel von Horn. Dåsen matcher mine grønne dåser og bakke helt perfekt. På min ønskeliste står dog stadig en eller flere ting med den orange/pink farvekombination. Og skulle der byde sig flere ting i blå eller grønne nuancer, ja så slår jeg nok også til ;o)

8 kommentarer:

  1. De dåser er også bare skønne, har selv 3 stk, de er godt nok svære at finde i go stand, men alligevel virkelig fine.

    Samler du stadig på Erik kold bøtter?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg samler stadig ;o)
      Eller det vil sige at jeg er blevet lidt kræsen, så jeg går "kun" efter specifikke modeller nu.

      - Helt store bøtter som kan rumme 2 kg. mel.
      - De store firkantede bøtter
      - Krydderibøtter (ikke brune
      - bøtter med de svenske udtryk "smör" og "kakor"

      Slet
  2. Du er altså helt vildt fantastisk til at finde lækre ting og sager.... er meget imponeret... altså....

    SvarSlet
  3. Ja, de dåser har bare et rigtig fint motiv!
    Sidste år var min mor så heldig at finde et lysegrønt pudebetræk med netop dét motiv på og ja, jeg var så heldig at få betrækket! ;)

    SvarSlet
  4. http://www.facebook.com/groups/275763902517677/339324582828275/?comment_id=339627866131280&ref=notif&notif_t=group_activity

    SvarSlet
  5. link til en uægte kold osteklokke

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig mange tak for linket, men jeg er "kun" til den ægte vare, fnis. Jeg synes det vil være synd at parre alle mine "ægte" bøtter med en "uægte" osteklokke. Så jeg jagter mest en af de "rigtige".

      Slet