LørdagsKUP!


Et lille loppemarked har længe stået på min liste over må-besøge-loppemarkeder. Ikke fordi det var stort, men fordi det udelukkende var private som solgte ud af gemmerne. Desværre viste det sig, at der var rigtig mange nye ting som varepartier og smykker imellem, så det var egentlig ret skuffende.

Men ved et af de få loppeborde gemte denne skønhed af et CathrineHolm fad sig. Jeg turde næsten ikke høre hvad sælger skulle have for det, da hun begyndte at snakke om hvilken affektionsværdi det havde for hende. Heldigvis var hun bare glad for, at det kunne komme til at gøre lykke et nyt sted.

Helt utroligt slap jeg med sølle 50 kroner. Mit nye gamle fad røg ned i mit genbrugsnet og jagten på lopper fortsatte. Behøver jeg skrive, at jeg følger mig meget heldig i dag? :o)

16 kommentarer:

  1. Er du gal - hvilket super fund. Du har virkelig kuppet.

    SvarSlet
  2. Wow, et fantastisk fund. Er ret jaloux. :-)

    SvarSlet
  3. Ej, hvor nice ;) Det er ikke tit, man ser sådan et fad derude og så til 50 kroner!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig ikke. Jeg blev også sådan helt befippet, da jeg spottede den. Men da damen så snakkede om affektionsværdi havde jeg faktisk afskrevet den igen. Så jeg må have lignet en glad julegris, da hun foreslog en halvtredser ;o)

      Slet
  4. Hold da helt op hvor har du altså held med at finde gode ting til ligeså gode priser!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg føler mig også ret heldig!
      (og der er faktisk et par andre fund og foræeringer på vej i min retning med posten) :P

      Slet
  5. Fedt, fedt, fedt!.. Der har du godt nok været heldig! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Heldige Helene var engang mit kælenavn - måske jeg skulle tage det op igen :o)

      Slet
  6. hold da helt ferie!! - det var et scoop!:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Næsten lige så meget scoop, som der var over dit Kronjyde-fund! :o) Det var jeg squ lidt småmisundelig!

      Slet
  7. Så heldig og så utrolig billig !! Jeg har samme, men mangler dessverre stativet. D

    SvarSlet
    Svar
    1. Men selve faddet kan jo også sagtens stå på eksempelvis en bordskåner :o)

      Slet
  8. Wauw hvor fedt! Dem ser man ikke mange af. Tillykke med det kan man næsten skrive ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig mange tak!!
      Og det købte fad er det første jeg har "mødt" fysisk. Ellers har jeg kun set billeder på nettet og ønsket, at det engang kom til at bo hos mig.

      Slet
  9. Åh det er skønt!! Tillykke med det!! :o)

    SvarSlet