Søndagslopper

Menuen stod igen i dag på rigtig loppemarked - det er og bliver altså min yndlings weekendbeskæftigelse!! Havde på forhånd ikke de store forventninger om at overgå min store kup af et CathrineHolm fad fra i går. Men et par gode køb fik jeg bestemt gjort!

En Mumidåse, 3 hvide Rosti æggebægre, et par ældre juletrommer og -kugler og en ordenlig pose bøjler med plastikflet. Bøjler havde jeg  ikke regnede med at finde mange af derude. Men med lidt hjælp fra min kære mor, lykkedes det mig at skrabe hele 11 bøjler sammen for kun 22 kroner. 2 kr. pr. styk. Det kalder jeg en god stykpris ;o)

12 kommentarer:

  1. Og sikke nogle fine pastelfarvede du fik med hjem!

    SvarSlet
  2. Ej altså hvor har du været heldig, det var jo ikke bare super billigt, men de er jo virkelig fine også. Jeg er helt vild med de lyseblå og de første lyserøde, det er så fine farver. Så hyggelig at se lidt jule stas igen, jeg begynde så småt at glæde mig til at gense mine fine juleting.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg nød virkelig også at være på hovedet i juleafdelingen på loppemarkedet. Og da pynten skulle ned i julekassen, kom jeg til at kigge lidt til alt pyntet - jeg har helt lyst til at hænge lidt op :o)

      Slet
  3. Det var noget af et kup med de bøjler. Heldige dig:-) Knus Heidi

    SvarSlet
  4. Lækre bøjler! Og sikke da en stykpris. Det er vist aldrig lykkedes mig at finde dem til under en 10'er! Godt scoopet! :o)

    SvarSlet
  5. Hold da helt op nogle lækre fund :) Du er godt nok heldig !

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg føler mig også meget heldig i denne weekend :o)
      Det ser nemlig ud til, at jeg også er ved at have halet mig ind på en praktikplads ifm. mit studie.

      Slet
  6. Hvor lækkert med en loppe-weekend.. Sikke nogle skønne fund.

    SvarSlet
  7. Hold da op, som heldet følger dig i disse dage :) Fine kup!

    SvarSlet
  8. Sådanne bøjler husker jeg fra min barndom. Er en årgang ´65.

    SvarSlet
  9. Neeeej de lyseblå, den mørkeblå (og den sorte , hahaha) er jeg godt nok misundelig på, og måske den lilla'e også, selv om den ikke matcher min egen samlig ....
    Hey hov, jeg havde alt ude af mit kælderum sidste mandag, og så ingen bøjler, håber da stadig jeg har dem jeg har arvet fra min far, ellers må jeg jo nøjes med dem du allerede har set, som jeg nuppede ovre hos mor, nu jeg flyttede i juni.
    Det var i kælderummet jeg fandt min kindersamling - så derfor du pludselig fik mail med dem - haha

    SvarSlet
  10. Tillægsspørgsmål: Hvor opbevarer du dem ? Du må da snart kunne fylde adskillige garderobeskabe ??
    Jeg har ikke bøjlestangsplads i mit skab, så lige nu hænger mine på samme stang som alle mine halskæder
    Hvor mange er du oppe på nu i alt ???

    SvarSlet