Til skraldet

En papirkurv af "skrald" til skrald. Eller det vil sige, at kurven er fremstillet af en KÆMPE bunke sorte kaffeposer, som ellers var røget i skraldespanden. Kurven er endnu en bestilling som nu er slettet fra listen over to-do-projekter. YES! Synes ellers min liste har tendens til at vokse med 10 ting, hver gang jeg sletter 1.

Kurven måler cirka 21 x 21 x 28 centimeter og koster 350,- kroner. Lignende kan fremstilles i blank sort, mat sort eller sølv. Alternativt i røde/brune/guld blandede kaffeposer.

9 kommentarer:

  1. Hvor er den fin. Har du forresten set min store taske, som jeg lige har lavet, er nemlig lidt stolt:-) Har lige et spørgsmål, opgiver du det egentlig til skat, alt det du sælger?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helena. Den er bare SÅ flot din taske. Fed lilla farve :o)

      Ja, det gør jeg selvfølgelig. Får hjælp fra min bankkyndige familie til at lave et regnskab hvert år.

      Jeg anvender dags dato kvitteringer på alt hvad jeg sælger af fletterier, folderier osv. Kvitteringerne gemmer jeg og opgiver numrene på i mit beskedne regnskab, hvor jeg også angiver hvilke udgifter jeg har til fremstillingen af de enkelte ting.

      Udgifterne trækker jeg fra, inden jeg indberetter mit lille overskud til SKAT.

      Slet
    2. Hej Helene. Tusind tak for dine rosende ord til tasken, hende der fik den, blev også rigtig glad for den, så det var dejligt:-) Især efter det store arbejde, men det kender du jo til eftersom, du jo har lavet en del af forskellige størrelser.
      Jeg tænkte skam også nok, at du havde styr på det med skat, da det da ser ud til, at du sælger en del.

      Rigtig god søndag til dig.

      Slet
    3. Så længe fletterierne bliver værdsat af modtager, så er det alle de mange timers arbejde værd. Jeg løfter sløret for et kæmpe fletteprojekt jeg har lavet uden at vise det frem herinde. Historien om tilblivelsen er faktisk ret sød :o)

      Ja, altså jeg sælger mere nu end jeg tidligere har gjort. Men en kæmpe årlig indtjening, den eksisterer ikke. Jeg kan bare godt lide, at der er fuldstændig check på det, så jeg ikke skal bekymrer mig, hvis regnskabet skal vises frem. Det tror jeg nu ikke, med den beskedne indtægt.

      Slet
  2. Svar
    1. Tak! :o) Jeg har også gjort mit aller bedste, kan jeg forsikre.

      Slet
  3. Den er rigtig flot, men du laver jo rigtig mange flotte ting :-)

    Jeg har lige lavet en taske af anders and blade, hvor jeg har lavet en lille lomme foran. Hvis du kunne have lyst til at se den skal du være velkommen på min hjemmeside :-)

    SvarSlet