Importeret


Pinke mælkekartoner importeret fra Færøerne med hjælp fra en sød studieveninde er nu endelig blevet forvandlet til koen her. Tidligere har jeg lavet Maren og Arnold, men efterfølgende har jeg tænkt på, at Arnold egentlig burde have haft horn.

Derfor startede jeg helt forfra med at finde et fotografi af et par fine køer med horn. Herfra har jeg tegnet billederne sammen, tegnet 8 lag af, passet dem ind i hinanden, limet et par dele sammen til en mule og voila. Så er der ko-basse :o)

Navn har den som det fremgår af øremærkerne ikke fået endnu - for Arnold er jo optaget. Hvad kunne man kalde ham? I forvejen har jeg jo Flodprammen Wolmer, Arnold og Maren Koberg, Elgvis Presley, Elgvira Madigan, Elge Elggård og ja, 10 trofæer mere tror jeg ;o)

Bemærk desuden, at ko-bassen er øremærket i begge ører som lovgivningen lyder. En detalje jeg tidligere fik påskrevet af hele flere landmænd pr. mail. Ingen lovbrud her!

12 kommentarer:

  1. Du er simpelthen bare for sej! :D Det skal da afprøves når den bette bliver større og synes det er sjovt at sidde og nørkle med sådan noget ;)

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin... er helt vild med dine trofæer. Hvis jeg skulle komme med et bud på et navn, så må det være Peter Pink, på grund af kartonernes farve.
    MVH Rikke

    SvarSlet
  3. Det der, det er da Kalle Komule, det kan alle da se (ikke at forveksle med Kalle Kulmule fra julekalenderen, hehe)

    SvarSlet
  4. Sad og bladrede gamle indlæg i gennem, - og faldt over koen .... Hvad endte du så med at kalde den ???

    SvarSlet
  5. Hahaha, tak jeg er beæret - men synes d´nu dine egne navne er ret opfindsomme også

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har efterhånden brugt de fleste navne - så jeg må få brainstormet nogle nye frem. Der er faktisk kommet et nyt trofæ til samlingen i dag - en mini hjort. Godt nok ikke af pap men af plastik.

      Slet
  6. En Jørgen HJORT-ting måske ???

    SvarSlet
    Svar
    1. JA! Ej hvor er den fin! Jørgen HJORTing :P
      Det hedder den hermed!

      Slet