Lys over land i mørke tider


Her den anden dag, hvor det igen regnede i stænger fra morgen til aften, fandt jeg til min store glæde over den DBA-annonce jeg længe har drømt om. 2 solgule pendler til en utrolig billig pris - nærmest loppepris. Egentlig skal jeg kun bruge en til værelset, men det var lidt synd at skille parret ad. Og på sigt kunne jeg nok godt se dem begge over mit fremtidige spisebord.

"Mine sole" befandt sig desværre lidt langt væk. Men kender I ikke det, at man gerne vil have tingene man har købt hjem hurtigst muligt? Min kære far var heldigvis meget forstående og agerede skaffedyr i silende regn. Jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skal stille op uden ham haha, for jeg kan heller ikke finde ud af at hænge den op selv ;o)

Så med fars hjælp kan jeg snart, nu hvor vi går en tid imøde med mørke morgener og aftener, fyrre op for min erstatningssol i loftet. Selvfølgelig med omtanke - den får ikke lov at brænde forgæves!

10 kommentarer:

  1. Wow hvor er de bare flotte, ej du blir da bare ved med at finde de gode ting....Det er helt vildt!!! Nå men tillykke med erhvervelsen, jeg er slet ikke misundelig :-)

    SvarSlet
  2. puha din heldige kartoffel:-) - stort tillykke med dem, de er SKØNNE!

    SvarSlet
  3. Tillykke med dine nye lamper.
    De er så fede.

    SvarSlet
  4. De er virkelig flotte. Den gule farve er min ynglingsfarve lige for tiden. Det skifter lidt, men lige nu er det altså den gule der gør mig glad.
    Rigtig god dag til dig.
    Klem Lonni.

    SvarSlet
  5. Hvor er de skønne, og det er da den helt perfekte farve! Ih, lige sådan nogen jeg drømmer om. Hvor er du heldig, og hvor er det velfortjent :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis man bliver ved at lede selv de mest utænkelige steder, så lykkes det som regel :o) Jeg håber for dig, at du også finder et par.

      Slet
    2. Jeg håber du har ret. Og jeg behøver ikke engang et par, ville blive lykkelig for en :-D Men jeg holder øjenene åbne, tit er det jo de mest utrolige steder man pludselig gør et fund :-)

      Slet
  6. Jeg fandt en i dag, der bare skulle til stor skrald. Skyndte mig ind for at hører dem der havde smidt den ud om jeg måtte tage den, det måtte jeg, jeg måtte tage alt det jeg ville.
    Og der var også en anden skat, et københavnerskab :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej hvor er du bare heldig :D Storskrald er guld!

      Slet