Årstiderne bragt til døren

Det er godt nok ikke en kasse økologisk grønt, som jeg har fået bragt til døren. I stedet er disse fire skønheder dukket op. Jeg var så fantastisk heldig at en hjælpsom læser havde dem på lager og fik lyst til bytte mod en flettet pung. De er virkelig guld værd, sådanne byttehandler i naturalier!

For at hver af de fire motiver for alvor kan komme til deres ret, skal jeg lige have fundet fire identiske rammer... Men det bliver ikke i dag, for i aften står den lige som i går på en tur til Bremen hvor hjertestarten igen er klar. Nephew.

14 kommentarer:

  1. Årh hvor er du heldig med de broderier! Tror selv jeg må i gang på et tidspunkt ;) De er vidst svære at opdrive!
    God weekend og god fornøjelse med Nephew! :D
    Kh. Julia

    SvarSlet
  2. Hold da op det var hurtigt! Ved der en nogen her i blogland, som har ledt efter ét af de flotte broderier riiiitig længe og så er du så heldig at finde alle fire på ingen tid! Godt gået ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også noget så overrasket over, at min efterlysning gav pote så hurtigt! ;o)

      Slet
  3. Du er HELDIG - de er så fiiine de broderier! Misundelse er en grim ting - men det er lige hvad jeg er!

    SvarSlet
  4. Whau, jeg har haft forår og sommer engang, men efterår og vinter har jeg aldrig set. Efterår er især overvældende smuk .....

    Glædelig weekend.
    Kirsten

    SvarSlet
  5. Jeg vil super gerne brodere disse selv, men jeg synes godt nok 238 kr. pr. mønster er lidt for dyrt :(
    De er super skønne!

    SvarSlet
  6. Hvor er de flotte, dem gad jeg godt have mønsterarket på. Til hjemmelavning

    SvarSlet
  7. Hold da op hvor er du heldig :-)

    SvarSlet
  8. Sikke en fantastisk byttehandel. Synes årstiderne er så fine. Heldige Helene må være dit rigtige navn;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Netop det navn ynder jeg også at bruge, når jeg lige har fundet noget godt ;o)

      Slet
  9. De er så fine - du er meget heldig.

    SvarSlet
  10. Ej hvor er du heldig, dem kunne jeg også SÅ godt tænke mig!

    SvarSlet