Fødselsdagslopper


Det er beklageligvis ikke den store mængde indlæg jeg har postet "herinde" i disse dage. Synderen hedder eksamensprojekt og tager pt. meget af min tid, hvor jeg ellers vil have taget billeder og været krea. Denne weekend står den dog også på fødselsdagsfejring i aften og fødselsdagshygge med den nærmeste familie i morgen.

Jeg tog forskud på glæderne og forærede mig selv lidt småting tidligere på dagen, hvor en veninde og jeg fik arrangeret en spontan loppetur. Havde ikke lige regnet med, at dåsen var en Laurids Lønborg, da jeg fik den super billigt. Men den er altså god nok :-) Måske den er startskuddet til en ny samling?

Et andet sted i byen var jeg så heldig at få fat i to af de store træsvampe til julelys. Inspireret af denne fine svampesamling vil jeg smække dem alle på bordet i aften - jeg har skrevet flere svampe på ønskelisten, så måske svampene får selskab på julebordet?

19 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen, håber at familien hygger omkring dig
    Kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle - de er allerede godt igang, selvom den rigtige fødselsdag først er i morgen :o)

      Slet
  2. Tillykke med fødselsdagen, Helene:-) Sikke nogle dejlige gaver, du har fundet til dig selv.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Ja, jeg fik lige fejret mig selv på forskud for i morgen med nogle lækre fund :-)

      Slet
  3. Stort tillykke med fødselsdagen.
    Altid en fornøjelse og med stor interesse at følge bloggen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og tak.
      Det er altid dejligt at høre :-)

      Slet
  4. God morgen, Helene!

    Stort tillykke med din 21-års fødselsdag!! Ønsker dig en dejlig dag, med masser af hygge! :)

    Mange kærlige hilsner herfra!

    SvarSlet
    Svar
    1. Godmorgen - og rigtig mange tak :o)

      Slet
  5. Hej Helene!!
    Tillykke med din fødselsdag.
    Dejligt vejr du har betænkt os med :-)
    jeg er lige kommet hjem fra grillparty, udendørs, og vi har haft det fantastisk i al sneen.
    Du må have en fortsat god fødselsdag og vi ses jo nok på torsdag!! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Linda. Mange tak for din hilsen. Jeg må have været en være flyvsk iskold skid det sidste års tid. Fnis. Det er bare som om, at dem med fødselsdag om sommeren har bedre forudsætninger for at have været søde!

      Slet
    2. Ja. Det er lidt nemmere at have godt vejr 15 august, end 9 december.
      Men jeg synes faktisk det har været en forrygende dag. Så selvom det er koldt så er alt også rigtig flot, når sneen for lov til at ligge og det sidder fast i grenene på træerne.

      Slet
  6. Fine loppefunn!
    De soppene var du heldig med.
    Takk for link:-)
    Og gratulerer med dagen som var!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var bestemt så lidt - tak for en altid inspirerende blog :o)
      Og mange mange tak!

      Slet
  7. Et forsinket tillykke med fødselsdagen :)

    Er bare helt vild med paddehat lysestagerne :)

    Har lige meldt mig som fast læser og glæder mig til at følge dig. Hvis du har lyst, så kan du kigge forbi min give away :)

    Maria - enmorsunivers.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak og hjerteligt velkommen :o)
      Jeg får lige kigget forbi.

      Slet
  8. Tillykke med føsdagen Helene :)
    Skønne loppesager du har fundet :)
    Jeg har heller intet hørt fra terracycle ? Meget mystisk ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :o) Synes også selv jeg var heldig med mine fund.
      Synes det er ret useriøst af dem, faktisk!

      Slet
  9. Sikke nogle fine fund - elsker farverne på dåsen (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er personligt også rigtig glad for farverne. Synes dåsen lyser helt op med sin gule baggrundsfarve.

      Slet