Glædelig bagjul

Julefreden har også sænket sig her på bloggen! Har nydt et par dage med familien, god mad og lækre julegaver. Tror virkelig det var hvad jeg trængte til, efter en december måned med fuld knald på og eksamensprojekt.

Ud over lækre julegaver fra familien, fik jeg med hjælp fra en sød læser mulighed for at forære mig selv en god portion Daisy stel. Både skåle, kagetallerkener, et smørnæb, dybe skåle, kopper, under kopper og middagstallerkener. Med i købet fulgte endda også 3 fine Erik Kold bøtter!

Det er simpelthen så fantastisk, at stel og bøtter helt fra storskrald og en genbrugsbutik i Herning kan havne hjemme hos mig. Dette fordi en sød læser gad bruge energi og tid på at købe det med til mig og fragte det tilnærmelsesvis hele vejen hertil :-)

Håber I har haft en rigtig dejlig og hyggelig jul + juledage. Påregner at vende tilbage med et par 'året der gik i billeder' indlæg snarest.

6 kommentarer:

  1. Ej, hvor fantastisk, Helene! Super skønt :0)
    Det er så smukt et stel, og så dejligt at have så mange dele samlet.

    Det lyder godt at du har fået hvilet (velfortjent) efter den sidste måneds stres!

    Ønsker dig en dejlig 2. juledags aften.
    Vi er på vej ud døren her nu, til familiemiddag. Det er så skønt her i mellem-julen ;-)

    Knus fra Marthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig god familie-hygge-dag :o)

      Slet
  2. Ork hvor lækkert! Rigtig glædelig jul :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det dejligt med folk der gerne vil hjælpe sine medmennesker

    SvarSlet