En sækfuld lopper

Fik lige fyldt mig tilnærmelsesvis en sækfuld lopper i formiddags. Alle byens genbrugsbutikker blev endevendt og en masse guld kom med hjem. For den nette sum af  65 kroner fik jeg et fint vattæppe, 3 Attilio go Birgit bøger, en original Mumidalen tegneserie og 3 cd'er med nyere musik.

Som jeg blev enig med Eva fra Fantastfabrikken om forleden, genbrug skal være sjovt. Det synes jeg personligt, at det er, når jeg kan få så mange lækre ting til så fine priser :-)

Forsat dejlig lørdag!

6 kommentarer:

  1. Så har du også været vattæppe-heldig, Helene! Det var da også et rigtig fint et du har fundet dig! Jeg var også så heldig at finde et rigtig fint et hos genbrug den anden dag, til den nette sum af 30,-! DET er bestemt sjovt! :0)

    Dejlig weekend videre til dig, Helene!

    Kh Marthe

    SvarSlet
  2. Sikke nogle dejlige sager du er kommet hjem med :-) ha en dejlig aften klem

    SvarSlet
  3. Ooooh I´m jealous for the Moomin book! :) Have fun with it :) xo

    SvarSlet
    Svar
    1. Finally I was lucky enough to find one :-) Now i need to find the number 1 and 2 also.

      Slet
  4. Øj, der var du heldig igen :) De bøger er simpelthen for skønne!!!

    SvarSlet