Loppemoster

Min moster har igen været på skattejagt - til min store glæde. Hun er nemlig sød til at dele og leder aldrig efter det samme som jeg. Så ind imellem tikker en sms eller mail ind, når hun har fundet guld til billige penge. Ellers ringer telefonen ... "Du leder vel ikke efter? .. eller .. "Er det mon billigt til den pris?".

Sidst jeg var forbi stod der igen guld klar, da vi skulle hjem. To fine Wiinbladkrus fundet til bare 5 kroner stykket. Og endnu bedre, en hel kasse glaspynt med elementer i lækre farver som pink, gul, lyserød og koralfarver. Oven i hatten 3 glasklokker med lille indvendig klokke.

Krusene kommer i brug med det samme, julepynten får på trods af de fine farver lov at vente et halvt år endnu :-)

9 kommentarer:

  1. Elsker at finde gammelt julepynt. Den kasse er da bare et fund!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tjekker også altid jule-afdelinger på loppemarkeder. Der findes så meget forskelligt glaspynt, så man kan tit finde smuksakker til samlingen :-) Så er det bare om prisen er fin.

      Slet
  2. Fedt med sådan en moster. Elsker også at finde nogle gode genbrugs og loppefund. Det er noget fint julepynt hun har fundet til dig :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg blev også yderst begejstret for en hel kasses pynt. Det meste jeg har fundet eller fået har været enkelte elementer for sig.

      Slet
  3. SØD moster og SKØNT julepynt <3

    SvarSlet
  4. Åh jeg sukker over det smukke julepynt. Det er guld din moster fandt. Og krusene er bare dejlig. Gid jeg havde sådan en skøn og dejlig moster.
    Knuz fra Lina

    SvarSlet