Et levn fra julen

Så fik søster drukket lidt mere kakao, så jeg kunne få den neongule emballage til mit kasettebånd. Det er virkelig typisk, at man mangler 2-3 tern for at få et projekt færdig. Der skal virkelig hældes en del kakao ned, for at få kvalt en pose indeholdende 1 kg.

Jeg har en ide om, at båndet på sigt skal indrammes. Problemet er bare ikke særlige standardiserede mål, så en klassisk sort ramme, skal der nok ledes lidt efter. Men projektet haster jo heldigvis ikke :-)

Billedet afslører også, at jeg ikke fik pillet alt julepynten ned efter julen. Rudolf af mine hvide papstykker og røde saltemballage fik lov at hænge. Vil du selv have en Rudolf, har jeg lagt opskriften ud til gratis brug lige her.

5 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med den gule farve! Man bliver glad og den lyser op - kom så forår!!

    Typisk med de 2-3 tern, men jeg tror også man får voldsomt ondt i maven hvis man drikker 1 kilo kakaopulver for hurtigt - tålmodighed er en dyd ( er der i hvert fald nogle der siger ) :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ventede også pænt ;-) Tilbød nok lidt oftere, at lave hende en kop kakao tilsidst.

      Slet
  2. Du må hælde alt det kakaopulver på nogle af alle de flotte dåser du har :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne jeg selvfølgelig - men så skulle jeg efterlade dåserne hos søster. Jeg kunne nok undvære en, men hun ville simpelthen nægte at have sin kakao i dem - hun er kun til sort/hvid/metal og IKKE blomster ;-)

      Slet
  3. Dit kassettebånd er virkelig fed

    SvarSlet