Sur krage og MiniPip: Farverige fugle i indretningen



Siden jeg stod i entreen i min lejlighed første gang med dette blogindlæg i tankerne, har jeg vidst, at jeg måtte have hamafugle op at hænge, for at sprede lidt farve.

Min entre er kvadratisk og rummer hele 8 døre. Så der er tilnærmelsesvis ikke anden vægplads end pladsen over dørene op mod loftet, hvorfor der ikke er meget plads til farverige genstande heller. Fuglene her går dog lige.

Hvis du også er til farverig pixelkunst i indretningen vil jeg anbefale en søgning på 'Hundeparken' - et spil fra DR's tidligere ungdomscommunity SKUM. Grafikken er i øvrigt lavet af Anders Arhøj.

2 kommentarer:

  1. rigtig god ide! så er det med at få støvet mine perleplader af og komme i gang...

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt projekt :-) Har også lyst til at kaste mig over nogle mere. Jeg er dog kommet frem til, at det må være belønningen, når jeg kommer lidt videre med mit speciale.

      Slet