Og så til glimmeren: Kortworkshop hos Krumspring


Jeg var til den FEDESTE workshop hos Maria / Krumspring Stamps i går! Ikke sådan et kursus, hvor underviseren plaprer løs, og man skal lave et bestemt kort eller lære en bestemt teknik. Men en workshop, hvor man med Marias hjælp kunne prøve alt fra at stemple til at farve med Copic Sketch tuscher. Nu forstår jeg ikke, hvordan jeg har klaret mig uden så længe!

Jeg fik lavet delementer til de 3 kort nedenfor, som jeg så har samlet i dag. Til sølvbryllupskortet har jeg brugt Krumspringstemplerne One triangle at a time og Farvoritsæt, samt stemplet Pandamonium fra Mama Elephant. Til bjørnekortet ved jeg faktisk ikke, hvilke stempler jeg har brugt... Til månekortet har jeg ligeledes brugt pandastemplet fra Mama Elephant, mens månen er selvgjort.

Og så til glimmeren - tror godt særligt månekortet kan bruge lidt glimmer og glitter! 

4 kommentarer:

  1. Det er nogle super flotte kort, du har fået lavet. Krumsping har nogle utrolige lækre stempler

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak, Bettina. Du har helt ret. Jeg har foreløbig købt You Rock, Shine bright like a diamond og Favoritsæt fra Krumspring. Men jeg må også have købt You pixelate me og One triangle at a time :-)

      Slet
  2. det er megasjovt at lave kort! Og skrækkeligt vanedannende :) og man kan hurtigt bruge en masse penge på fantastiske must-have stempler...

    SvarSlet
    Svar
    1. At det er vanedannende mærker jeg virkelig :-) Og har allerede noteret en hel liste stempler på ønskelisten.

      Slet